piątek, 5 listopada 2010

Wyniki Candy:)

Witam dziewczęta!
Tym razem poszłam na łatwiznę z losowaniem, brak czasu po prostu eh....
No ale nie mam zamiaru przeciągać!!!
35 komentarzy od was moje drogie,w sumie to 36 i ten ostatni od Zainspirowanej:)( pozdrawiam!!!) która tym razem postanowiła nie brać udziału w zabawie, żebyście Wy miały większe szanse w losowaniu:)

Gratulacje dziewczęta:)
Oaza i Kerlaja:)
Czekam na mejle z adresikami!!!
Aha Oaza była wylosowana pierwsza zatem może sobie wybrać, którego cukierasa sobie zyczy!!
Pozdrawiam!!!

5 komentarzy:

  1. oczy przetarłam z niedowierzania.... Poszczęściło mi się ;-)) Weekend fajnie się zaczął ;-)) już slę adres ;-))

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję!!!
    i zapraszam do mnie!!! mała niespodzianeczka na Ciebie czeka ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojeju! Długo nie zaglądałam na blogi, tylko posta wrzuciłam, bez zaglądania do innych, a tu taka niespodzianka! Super!
    Ale mi się udało :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń